بررسی / تجزیه و تحلیل Creed II
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:58 | بازدید : 196 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

درست زمانی که به نظر می رسید فرنچایز بوکس Rocky بالاخره در سال 2006 با صمیمیت تمام شد و Rocky Balboa را با کمال میل دریافت کرد ، سریال طولانی مدت دوباره در سال 2015 با شگفت انگیز کرید آغاز شد . تغییر دادن تمرکز به Adonis "Donnie" Creed ( مایکل ب. جردن ) ، فرزند قهرمان فقید آپولو کرید ، در حالی که راکی ​​( سیلوستر استالونه ) را به عنوان نقش جوانی به عنوان جوانترین مربی اکراه Creed ، ملودرام به کارگردانی رایان منتقل می کند. کوگلراین امر عموم مردم را متعجب كرد ، ردیابی سیر تحول طبیعی برای راكی ، ایجاد اردن به عنوان یك رهبر قانع كننده ، و ایجاد حساسیت زیادی از جنگنده های خیابانی كه هواداران قدیمی و جدید را به خود جلب می كند ، تمام تصویر را تزریق می كند.

کرید در چنین مکانی خوب به پایان رسید و آدونیس میراث خود را به عنوان فرزند آپولو در آغوش گرفت و سرنوشت خود را به عنوان مبارز بدست آورد و پیدا کردن دوستی و عشق با راکی ​​و موسیقی به نام Bianca ( تسا تامپسون ) را رقم زد که عاقبت هرچند اجتناب ناپذیر داشت. . بعد از اینکه فیلم موفقیت آمیز شد ، از ابتدا فکر بدی به نظر می رسید. آیا شما آن همه دنباله های راکی ​​را از متوسط ​​تا ضعیف به یاد دارید؟ و ظاهراً Creed II یک دنباله نیمه ای از یکی از کم نظیرترین فیلم های راکی به نام Rocky IV با الهام از جنگ سرد خواهد بود.

خبر خوب این است که Creed II به هیچ وجه در میان دنباله های جزئی Rocky قرار نمی گیرد. هرچند که کارگردانی ایمن و پرتحرک کوگلر (که کارگردانی بلک پنتر را آغاز کرده و هم اکنون دنباله او را آماده می کند) از دست رفته است ، کارگردان جدید استیون کاپل جونیور داستان را به روشی کارآمد ، اما نه قابل توجه ، پیشرفت می کند و به کمک بازیگران همدلی او بسیار کمک می کند. و فریبنده بزرگترین مشکل این است که روایت فیلم سطحی به نظر می رسد و انگیزه های آدونیس کرید پراکنده است.



چه چیزی در رینگ داریم؟
هنگامی که Creed II افتتاح شد ، Adonis از طریق شش مبارز خردسال شخم خورده است که حرفه وی همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد و او در نهایت فرصتی برای کسب عنوان سبک وزن سنگین وزن دوباره بدست می آورد ، این بار برنده این مسابقه شد. اما به محض اینکه کمربند دور کمر او قرار دارد ، وی توسط یک مدعی روسی ، ویکتور درگو ( فلورین مونتانو ) ، یک توده غول پیکر از ماهیچه ها به چالش کشیده می شود ، که به صورت "هالک" ساخته شده است و به سختی می تواند یک عبارت را رشد دهد. دراگو البته فرزند ایوان دراگو ( دلف دون لوندگرن ) است که پدر کرید را در رینگ 33 سال پیش در راکی چهارم به قتل رساند.قبل از اینکه توسط راکی ​​مورد اصابت قرار بگیرد. پس از آن ، در نتیجه شکست او این یک ننگ در کشور خود شد.

تمسخر جوان Drago غیر ممکن است برای Adonis نادیده گرفته شود ، حتی زمانی که Bianca و Rocky ، که موقعیت پر تنش خود را با ایوان دارند ، به او هشدار می دهند که نبرد نبرد. آدونیس به راکی ​​می گوید: "شما فکر می کنید که من از دست خواهم داد ، و تصمیم می گیرد که برای این برخورد ، مدافع خود را آموزش ندهد. Rocky که می ترسد تاریخ را تکرار کند ، می گوید: "برای چه کسی می جنگید؟"

چه با انتقام و چه با نوعی اعتبار سنجی ضعیف تعریف شده ، چون قهرمان در حال حاضر همه چیز را می تواند بخواهد ، آدونیس با تونی "دوک کوچک" ایورس ( وود هریس ) تمرین می کند و با ویکتور وارد حلقه می شود ، فقط برای وحشیانه بودن. این حریف توسط حریف تحمیل شده خود ، از نظر جسمی و روانی قیمت بالایی را به دوش می کشد ، و فقط مدت زمانی کوتاه است قبل از اینکه یک مسابقه تقریباً مشخص ظاهر شود. اما آیا او می تواند برای بار دوم از خشم دراگو زنده بماند؟

اعتبار جدید تأسیس شد
فیلمنامه استالون و جوئل تیلور (از داستانی از ساسچا پن و چو هوداری کوکر ) ریتم های ایجاد شده توسط تصاویر قبلی راکی ​​(و کرید) را دنبال می کند تا به طرز خردمندانه ای که می توان آنها را در یک مترونوم بیان کرد. هر آنچه اتفاق می افتد احساس می کند از پیش منظم و کمی عجله است ، با بسیار کمی که باعث تعجب طرفداران راکی ​​یا هر کسی که با مکانیک اصلی گفتن داستانها آشنا می شود ، خواهد شد. همچنین مملو از استدلال ها و زیرمجموعه هایی است ، که شامل همه چیز از رابطه راکی ​​با پسر فرهیخته خود تا تولد (خیلی سریع) یک کودک برای آدونیس و همیشه بیمار بیانکا است که حرفه موسیقی جوانی او به محض رسیدن او ارائه می شود. تست بارداری

روابط والدین و فرزندان از سه یا چهار زاویه مختلف بررسی می شود. و تا حدودی با طراوت ، دراگو به عنوان افراد شرور کارتونی به تصویر کشیده نمی شود. پویایی بین لوندگرن کم ارزش و مؤثر و اخم همیشگی مونتانو ، هیاهوی شرم واقعی و اشتیاق عاطفی را نشان می دهد که به نظر نمی رسد که بتواند آن را بر طرف کند. داستانی که این بار به ما نشان می دهد باعث می شود احساسات خود را تقسیم کنید و شک دارید کدام یک را می خواهید تشویق کنید. همدردی با خود آدونیس کرید ، که یک زوج دوست داشتنی ، یک کودک در راه ، یک خانه جدید دیدنی در مرکز شهر لس آنجلس و پول و شهرت زیادی دارد ، تقریباً دشوارتر است ، اما هنوز هم به نظر می رسد دائم ناخوشایند است.

در نتیجه ، درگیری ها و پیروزی های حلقه به سادگی احساس نمی کند که مانند کرید برنده شود ، احساس سرنوشت و شادی را که تجربه می کنیم از دست می دهیم وقتی می بینیم آدونیس سرانجام میراث پدرش را در حالی که سایه خود را ترک کرده است ، آغوش می گیرد. این باعث می شود تا عشق اصلی ما به شخصیت ها ، دست نخورده باقی بماند. راکی ، اکنون پیر ، اما هنوز هم قوی ، مانند همیشه کاریزماتیک است ، و اردن البته کاریزما زیادی دارد. تامپسون به عنوان اولین بار جذاب و قدرتمند می شود ، و ما نیز چرخش تیز دیگری را از Phylicia Rashad دریافت کردیم به عنوان Mary Anne Creed. گرمای قابل لمس ما نسبت به این افراد ، حتی آنهایی که ما فقط با آنها فیلم ساخته شده ، باعث می شود فیلم جذاب باشد ، باعث می شود Creed II از مکانیکی کمتری نسبت به آنچه واقعاً احساس می شود ، احساس کند.

حتی اگر نفس هوای تازه که توسط اولین Creed وجود دارد دیگر وجود نداشته باشد ، بینندگان می توانند به راحتی آرام شوند و از آنجا دور شوند ، حتی اگر نتوانند احساس کنند که جنگ کم و بیش ثابت است. خوشبختانه ، این بیشتر یک Rocky II است تا یک Rocky IV (یا Rocky V ، خدای ناکرده) ، Creed II مفید و لذت بخش است حتی اگر کسی بتواند برآمدگی هایی از یک مایل دورتر پیدا کند.

نتیجه گیری
در این قسط دوم نقص فیلمنامه این است که می تواند بسیار قابل پیش بینی باشد اما با این خرده فرعی که آنها به ما ارائه می دهند و کاریزمای شخصیت ها با نگه داشتن شما در صندلی به راحتی مایل به دیدن چیزهای دیگر مبدل می شوند.





|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب